Nejčastější dotazy

  • Může se stát, že z technických důvodů nepůjde slevový kupón uplatnit. V tom případě nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 541 233 424, nebo vepište slevový kód do poznámky k objednávce s tím, že Vám nejde uplatnit, a my to již za Vás zařídíme.
  • Ano, zboží si u nás můžete objednat bez registrace přes formulář Rychlá objednávka, který najdete v druhém kroku objednávkového procesu.
  • Pokud se Vám nepodaří dokončit objednávku, neváhejte nás kontaktovat a to v pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00 - 18:00, na čísle +420 541 233 424. Nebo emailem na info@luxprim.cz.
  • Pokud ještě nebyla objednávka zabalena a odeslána, není problém Vám zboží do balíku přidat. V tomto případě volejte na +420 541 233 424. Jako druhou možnost můžete vytvořit novou objednávku a napsat do poznámky, že zboží chcete přidat k předchozí objednávce + její číslo.
  • Ano, zboží si u nás můžete objednat i po telefonu a to na čísle +420 541 233 424. V pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00-18:00, se Vám budou naši kolegové rádi věnovat a ochotně Vám poradí s nákupem.

  • Objednávky je možné uhradit několika způsoby:

    • Hotově nebo kartou při osobním odběru v našem showroomu VIENNA LIGHT POINT

    • Online kartou

    • Bankovním převodem

    • Dobírkou
  • Ano, svítidla Vám zašleme i na Slovensko, ale je nutná platba předem a dopravné se liší od dopravného v rámci ČR (většinou se cena pohybuje kolem 15 €)..
  • Zboží, které máme skladem, expedujeme od pondělních 8 hodin, do pátku 15:00. Objednávky přijaté po páteční 15. hodině expedujeme hned v pondělí ráno.

    U zboží, které skladem nemáme a objednáváme jej u dodavatele, je v detailu produktu vždy uvedena dostupnost. Obvykle se jedná o dobu v rozsahu 3 - 21 pracovních dnů. Pokud dojde na straně dodavatele k nějakému zpoždění, informujeme Vás telefonicky nebo emailem.

  • Ano, můžete navštívit náš showroom, kde máme naše nejprodávanější svítidla vystavena. Najdete nás na adrese Heršpická 1035/11f, 639 00 Brno, Štýřice.
  • K vyreklamování produktu potřebujete vyplněný Reklamační formulář, který najdete ZDE. Dále je potřeba také kopie dokladu o koupi svítidla. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní od uplatnění reklamace, ale my se případné reklamace snažíme vyřídit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.