V sobotu 25. 6. 2022 bude Showroom na adrese Vídeňská 101/119 DOČASNĚ UZAVŘEN.

Nejčastější dotazy

  • Může se stát, že z technických důvodů nepůjde slevový kupón uplatnit. V tom případě nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 541 233 424, nebo vepište slevový kód do poznámky k objednávce s tím, že Vám nejde uplatnit, a my to již za Vás zařídíme.
  • Ano, zboží si u nás můžete objednat bez registrace přes formulář Rychlá objednávka, který najdete v druhém kroku objednávkového procesu.
  • Pokud se Vám nepodaří dokončit objednávku, neváhejte nás kontaktovat a to v pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00 - 18:00, na čísle +420 541 233 424. Nebo emailem na info@luxprim.cz.
  • Pokud ještě nebyla objednávka zabalena a odeslána, není problém Vám zboží do balíku přidat. V tomto případě volejte na +420 541 233 424. Jako druhou možnost můžete vytvořit novou objednávku a napsat do poznámky, že zboží chcete přidat k předchozí objednávce + její číslo.
  • Ano, zboží si u nás můžete objednat i po telefonu a to na čísle +420 541 233 424. V pracovních dnech, od pondělí do pátku 8:00-18:00, se Vám budou naši kolegové rádi věnovat a ochotně Vám poradí s nákupem.

  • Objednávky je možné uhradit několika způsoby:

    • Hotově nebo kartou při osobním odběru v našem showroomu VIENNA LIGHT POINT

    • Online kartou

    • Bankovním převodem

    • Dobírkou
  • Ano, svítidla Vám zašleme i na Slovensko, ale je nutná platba předem a dopravné se liší od dopravného v rámci ČR (většinou se cena pohybuje kolem 15 €)..
  • Zboží, které máme skladem, expedujeme od pondělních 8 hodin, do pátku 15:00. Objednávky přijaté po páteční 15. hodině expedujeme hned v pondělí ráno.

    U zboží, které skladem nemáme a objednáváme jej u dodavatele, je v detailu produktu vždy uvedena dostupnost. Obvykle se jedná o dobu v rozsahu 3 - 21 pracovních dnů. Pokud dojde na straně dodavatele k nějakému zpoždění, informujeme Vás telefonicky nebo emailem.

  • Ano, můžete navštívit náš showroom, kde máme naše nejprodávanější svítidla vystavena. Najdete nás na adrese VIENNA LIGHT POINT Vídeňská 101/119, Brno, 619 00.
  • K vyreklamování produktu potřebujete vyplněný Reklamační formulář, který najdete ZDE. Dále je potřeba také kopie dokladu o koupi svítidla. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní od uplatnění reklamace, ale my se případné reklamace snažíme vyřídit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení